قوانین استفاده از خدمات ایران شاپ
ثبت سفارش در سایت ایران شاپ و استفاده از هرگونه خدمات آن به معنای آگاه بودن از قوانین و پذیرفتن کامل کلیه شرایط از سوی کاربر است.
قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و شرایط ایران شاپ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در قوانین تغییراتی ایجاد شود، جهت اطلاع شما كاربران گرامی در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود بنابراین استفاده شما از سایت در هر زمان به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

شرایط همكاری و تعهدات (مشتری یا خریدار) و ایران شاپ در قبال یكدیگر

* خریدار باید در هنگام سفارش كالا و یا درخواست خدمات اطلاعات شخصی لازم را بصورت دقیق و كامل وارد نماید. درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. از آنجایی كه كلیه مكاتبات و ارسال ها بر اساس همان اطلاعات ورودی خریدار انجام میگردد، در صورت بروز مشكلی در این زمینه و كلیه مسئولیت ها و هزینه ها به عهده وی می باشد.

* اطلاعات كالاهای موجود در وب سایت و اپلیكیشن، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از خرید نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای لازم اقدام کند. همچنین، نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب¬‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و ایران شاپ مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین ایران شاپ مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

* کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

* خریداران زیر سن قانونی می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

* كاربران ایران شاپ میتوانند در 7 روز هفته و 24 ساعت حتی در ایام تعطیل سفارشات خرید و خدمات خود را ثبت نمایند.

* سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری در همان روز و سفارش های ثبت شده در روزهای تعطیل در اولین روز كاری پس از آن پردازش می‌‏شوند.

* کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت یا اپلیكیشن به وسیله ارسال کد سفارش از طریق اپلیكیشن یا پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند.

* پس از ثبت سفارش و پرداخت وجه، كالا طی مدت زمان اعلام شده از طرف فروشنده برای خریدار ارسال خواهد شد، لازم به ذكر است كه زمان یاد شده زمان ارسال از طرف فروشنده می باشد و بدیهی است كه در صورت انتخاب پست بعنوان نحوه ارسال، روز ارسال توسط فروشنده با روز دریافت توسط خریدار یكسان نخواهد بود.

* خریدار موظف است در هنگام دریافت كالا به دقت آن را بررسی نموده و در صورت مشاهده مغایرت كالا با سفارش خود از تحویل آن خودداری نموده و با فروشنده تماس حاصل نماید.

* عکس محصولات جهت اطلاع و کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در پاره ای جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در وب سایت است.

* طی مدت 48 ساعت از تاریخ دریافت كالا خریدار میتواند انصراف خود را اعلام نماید. در صورت انصراف هزینه باز پس فرستادن كالا بر عهده خریدار خواهد بود. بدیهی است پس از طی 48 ساعت هیچگونه حق انصرافی حتی در صورت عدم تطابق كالا با سفارش پذیرفته نمی باشد.

* درصورت درخواست انصراف یا تعویض توسط مشتری ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. بدیهی است، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

* مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

* تحویل سفارش در درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) می باشد و در صورت درخواست خریدار از تحویل دهنده جهت تحویل آن در درب واحد آپارتمان باید حتما در مورد هزینه احتمالی با وی توافق شود.

* در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب كاربری مشتری واریز خواهد شد.

* کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌های کتاب و رسانه و اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاك یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 24 ساعت مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند. بنابراین خریدار موظف است در هنگام تحویل نهایت دقت را بكار برد.

* خدمات پس ‌از‌ فروش تنها درصورت درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را می‌پذیرد که كالا (اصل كالا و كارتن و بسته بندی) در شرایط كاملا سالم باشد.

* برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 48 ساعته، هنگام عودت كالا، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شده و لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

* در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط ایران شاپ یا فروشنده دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

* در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده به اتمام رسید باشد، تعویض کالای آسیب دیده امكان پذیر نبوده و مبلغ کالا به حساب كاربری خریدار واریز خواهد شد. لازم به ذكر است كه نوسانات قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

* در شرایط خاص مثل فروش ویژه، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و ایران شاپ مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری اقدام و فروش را متوقف کند.

* در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

اطلاعات تماس

  • بزرگراه ستاری - پایینتر از کورش - کوچه عزتی پور - پلاک 6 - واحد 3
  • 021-44000524-5
  • برقراری ارتباط از طریق info@iran1shop.ir
logo-samandehi